logo

Pubic hair salons

Share on facebook
Share on twitter

Hair/Nail Salon Prank Call - OwnagePranks

1 838 497 views | 30 May. 2009

I call a nail salon asking

I call a nail salon asking if they can braid my pubic hair. I change up my voice several times, and I thought it was pretty hilarious how he didn't question it at all.

Become my fan on facebook!

http://facebook.com/OwnagePranks

Follow me on Twitter!

http://www.Twitter.com/OwnagePranks

Register on my site and join the community!

http://www.OwnagePranks.com  

Ownage Pranks is a channel devoted to prank calls. With over nine misfit characters voiced by one comedian, Ownage Pranks brings you a weekly dose of unscripted and improvised pranks that are sure to make you fall out of your seat laughing. What began as a hobby to entertain friends in 2004 has since evolved into the most subscribed prank call channel on YouTube! Join the OP Crew by subscribing and tune in every week to catch our hilarious, wild and outrageous pranks!

Affordable cosmetics on a budget

Roflmao

Metal Gear

Did nail salon what u want

TV TURNT

how can he possibly have any business if they cant communicate in any way over the phone.

Al Gore

God,this video is 10 years old

Rocky Yule

Lol

Lalmuanpuia Mizo

Sounds more like he pranked you

Edward Majka

Marathon Watching 7/5/2020... NAILED IT!

Autry

Bruh I wish you still use this accent

Léon Maruhi

I know how to do french brade ! Lol.

JUKENZ

Suckie suckie 5$ dollariah

Red Cloud

How the hell have i never heard this before??? Wtf?

ANCIENT THOUGHTS

There's a difference between pranking someone and just calling them up and abusing them. Looks like a case of a comedian letting their ego get to their head

seiðFL

what do I have to fln do to get a mf to braid my got damn ballsack hair

Isa Uthmani Productions

'do you suk dip?' XD

#1 Nets fan

This was stupid that British guy accent not funny at all! I love all ur videos but the British accent gotta go

Major Music

his Tyrone got soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo much better!!

Wilmer Rodriguez

garbage

Furqaan H

sucky sucky five dollar kmt

Lindsey Marie

If you are not ignorant and you find this video offencive please hit the three dots in the upper right hand corner and click report

Brett Wilson

Is this the dumbest guy ever or what? He can speak English but he only knows words like hello, nail, appointment, come here.

lol

Haha I love that full metal jacket reference.

Someone Someone

China number 2 USA number 1

Okami Lo

This is literally the best one he's ever done

john low

Buk lau is best hahaha

Doctalight

10 year :S

Mike Simpson

Do     zoo  sakk daae dipppp

big white

Yumyum he love you long time lol

kirbythebamf

Accent so cringy

Seagull Feeding Videos

2018 anyone?

Chris M

like a sumboody want to do my nail. I want to suck dip for 5 dollar. my fav part xD

Trubin 561

Awesome to hear early tyrone

Hannah Martin

Good god it sounds like Sam Pepper

Rim Matar

Shortest but most funniest video ever xD :D

Ravindu Ubeysinghe

I need somebody to come over me? :P lol

Oil of Olaz A

Ownage ..sometime you say disgusting stuff MAN stop that rubbish..

Emily mchugh

please PLEASE do more asian nail salon pranks and piss them off please !!!!!!

Cmoney860

this is fuckin stupid. Lets talk shit to someone who has no idea what i'm saying. Oooooh that sounds like fun! Fuckin goofy ass shit

Good Poodle

Please make the British guy a permanent one

Rudy Martinez

breeendaahh

Whaleform

Your english accent is absolutely garbage .. your thick arab accent is so evident in every accent you do in fact..

Notorious L-I-N

I used to like you until I saw this video! Take down this video you racist piece of shit! You're lucky I don't know you !

Fuwkin Sikk

His accent is good... however don't curse in English because thats what is giving the accent away.

Karanbir Singh

Never thought of braiding pubic hair.

TITANMANCRAZY '

2:45 TRRRDT! DA heck is dat?

Arthur Morgan

Hes definitely improved....

Rajashekar Gopinath

All right Sorry about that, I was Dying!

JUST me

This is your worst prank.

Insert Name

2 dollar suki suki

Peach Daisy

Russell transformation... from duche into awesome

ExtremePayback

LMAO

Samantha Valencia

About a week agoooo

Autry

3:45 ? ? ? ? ? ? ? ? dead

Chris Slaton

Old but good

Tyler Bentson

what you nee righ nao I am beep beep nail salon

Da408ToeTagger

Dam this vid is so old is that yao ming lmao ownage was way better back during these vids prime.

Calzone HD

OMG that guy is so FUCKING dumb how did he even get a job I bet that store has shit ratings??

Iciee

Ownage please animate this!

Ernesto Dobrowolski D.M.

lmao you sound so racist

3milio Gm

Big boy ??

Sunbreaker7

Wow that guy does not know english even if he speaks it.

Crystallicious Delicious

Lmao ??? I remember when I first heard this. This still has me dead!

John Blundski

"beep beep nailsolong"

Christie Turner

lmmfao

Greg K

crazy to hear your older videos, you can tell how much better you've become

Matthew Bahoura

who is watching this in 2017

Swag girl

Wait wat is it called socki socki 5 dollar

Eric Champlin

WHOS WATCHING IN 2016!?

Your Boy

PUBIC BRAIDING!!!! HA

John Smith_Treeler

Bring this voice back

Raymond Valdivia

ownage what happen to other characters

Random Vids

who’s watching in 2019

Add Add

2020 still here ?

Fun Gaming

Buk lulu

Jade Jade

I wish he goes back to savage Ownage

Kamehameha 1.

Hahhahahaa, I was as speechless as the other guy at the beginning.

Lindsey Marie

Asians work very hard they come to America to make a living they happen to be very good at this specific profession I think this is disrespectful inappropriate and rude I think your video should be removed from YouTube by the way if you go to another country whether it be Mexico Asia wherever the f*** you're going to be the f**** idiot because you don't understand what they're saying and their common language makes perfectly normal sense to them think about that

Bob The Builder

about a week ago

Steel Suggestions

Dom Hemmingway is calling a nail salon lol

Alex

Do more of the English character

Emmanuel Joy

Bic boiiiiiiiyyy??

CoolKid1998

About a week agoooo

Samir Kadir

Ownage you have too animate this its to funny!!!

Samiha Saan

Is it so hard not to get butt hurt ?

Hakuna matata

Tyrone grew some ballz

VivaLaVida

hi

Tia fox

this is hilarious but you were kind of a dick back then lol, your new stuff is definitely better ^.^

Matthew Webb

Sounds like the Asian restaurant owner

1sikteg

about a weeek agooooooooooooooooooooooooooooo

Amber P

He was a bit of a douche back then but now his content is hilarious

harley rodriguez

????

John Duff

I support old savage ownage.

izellkm murphy

lol the really mean pranks like this and the fat daughter prank are hilarious and in my opinion are the funnest. :) lol

El Maikito

Who's watching this in 2017

Ben More

bufully5dolla?

SaNga

racist fuck

Joesph DePriest

call them again please

www.iHateobama.US

Sumbooooooooooooooooooooooodeh

Brooke -

dat movie maker

iRefined

i'm watching videos from the past. I need to get life.

Vasek Cekan

It sounds to me like Russell is the one who got pranked here lol

Pubic hair salons

Share on facebook
Share on twitter

Prank Call I Salon (Do You Cut Pubic Hair)

1 396 views | 23 Aug. 2013

A big thank you to

A big thank you to DanoToast for giving me permission to use his happy wheels footage!

Find his channel at: http://www.youtube.com/user/DanoToast

Go ahead and subscribe to him :)

Any ideas for who I should call hit me up through either pm or the comments!

And as always Stay Game.

Angel Camp

OMFG!!!!ahahahahah!!!!

Elliott Szczepaniak

Hi I got your message and I just wanted to let you know that I subbed :D

joshiekgamingcentral

U have yeah. prank calls are hilariouse pleez do more love the hmv one sony cd playa :-)

Rachenna77

oh my god xD I got your message and I think that prank was pretty funny lol. I subscribed too by the way :3

Casey

I got your message and I subbed :)

TheApplesChannel

yo i got your message i subbed and could you tell me on my channel what i should do? :)

KayCNite

lol,never heard a better prank call

Tom Awesomeface

... i am glad i got the message... SUB

WalkerGames

wow youre a quick rising youtuber lol keep it up

Dacia Donut

I love your prank calls xD

joshiekgamingcentral

Hi i just recieved your message. Dont worry its not spam! Ill sub 2 u if u sub 2 me

Pubic hair salons

Share on facebook
Share on twitter

MURDERFIST: Pubic Hair Barber Shop

36 663 views | 20 Oct. 2017

Relive your favorite

Relive your favorite antics with the "Sheers" crew in this classic episode of the seminal sitcom that ran from 1865 to 1939, the year television was invented.

Please like and share on your social platform of choice!

Facebook: https://www.facebook.com/Murderfist-6917112298/

Twitter: @Murderfist

Robert Hininger

Holden is a big fun baby

RUIN

Sheers is the place.

TheoreticallyDan

Classic

Tyler Beadle-Follis

Omg this is great

alesha

Happy 1 year anniversary to this video today

Kevan Bianco

one of the best holy hell

Autum Teman

Molly as NoseBoy is my new wet dream

V V

Wizard?

A_Tower 19

I feel like those were Holden's actual pubes.

Padmja Sopori

"bill Cosby is a rapist, Inc"

SeriousBlack

How the fuck does this channel only have 2,000 subs. For fucks sake.

myarkyarks

Hail Murderfist. Loved this one.

Heru- deshet

What crap.

cmacdhon

I have seen train derailments that funnier than this.

David Young

Subbed. Jackie at the end had me in stitches.

Carl Loewenguth

Loving all these new sketches! You are all funny as fuck

Negan

Once again: Hail Satan.

Thomas Africa

Eddy is like the drunk uncle I never had. Love you Eddy❤